Wednesday, May 20, 2009

Teddy Bear ke Cha Bori??

selalu aku pk benda nih..hmm..idop aku sgt bosan klu x de chabori..chabori sllu sgt sbok..hmm aku ni kne la phm2.tp asek aku jea ke yg kne phm..xpe2...sila tabah yea cik fariha.ko diciptakan tok jadi tabah.yosh!!skrg dah start intersesi..nyampah tol haku.x pasal2 kne wat intersesi nih.bknnyer aku sk ngat.saket ati sbb benda alah ni dah curi wakktu cuti aku yg indah nian 2..hmm sobsob..waktu g dating..waktu nk shoping..waktu ikot abah ngan ibu g kenduri kawen ke..yg paling pentg waktu tdo ku.huh.x leh lg bgn lmbt!hampeh sggh!hari2 kne bgn awl..mandi dan bersiap g tggu bas bas kdi depan runcit tepi selekoh tu.sebenarnyer aku nk cte pasal chabori.pesal lak aku leh masok cte intersesi nih,x phm aku ngan aku ni kdg2.hukhuk..apela chabori wat skunk yea..tdo kah?g surau kah?apakah??hmm..tanpamu chabori..sunyi sggh idop ni..anda lah perhibur sy yg terbaik dlm ati ini..hhuuuu....peace...eerr..pesanan tok chabori...dimana pon anda berada,kamu sllu di mata,hati dan jiwa sy...kamulah teddy bear sy yg terindah....

No comments:

Post a Comment