Thursday, June 4, 2009

sungguh selampit dirimu

hmm..dah lama aku x post pape kt blog aku nih..smpi mmbr2 aku soh aku aktip lah sket kt blog aku nih...huhu bkn aku xnk post..byk benda aku nk cte sbnrnyer..tp jari jemari aku yg runcing ni enggan menaip..muahaha. dengan alasan aku nk cr masa yg seswai br aku nk post.knnyer nk cr masa yg btol2 leh wat aku karang dengan asyiknyer..huhu..
hmmmm..skunk lah masanyer aku rs seswai..sbb mmbr2 sume dah nek ats..tdo mybe..so, aku sowg2 ler kt bwh ni sambil ditemani lagu aizat.asyik gak lagu ni -pergi.msty kowg pon tau kot lagu ni.indah bkn? mmg feeling tol dgr lagu yg slow2 cmni..lagi2 waktu2 cmni..uuu best2!maunyer nanges dibuatnyer pada sape2 yg sdg patah ati klu dgr lagu nih.huuuu
esk sume dak2 umh aku mau pulg ke umh masing2. aku jea yg x blk..sbb last wik aku dah blk,jadi aku x le blk lagi.plus dengan encik poket yg dah kekeringan duit...so sedar2 lah dri ini..toksah la berangan nk pulg lg..sbb aku btol2 dah pokai..sbb kejadian yg bodoh 2 terjadi mggu lepas.sggh stupid aku ini.huh!
nk tau aper yg terjadi last wik??nk tau??btol nk tau..huhu..sabo yea..t aku akn cte tok post yg seterusnyer yea.diharap besabo..huhu..pasan sggh aku ini.mcm ler ader org nk tau sgt.huuu...
oke,kembali ke studio. oleh disebabkan sume housemates aku akn pulg esk jd aku pon kne lah merempat kt umh mmbr aku yg laen..tp dekat2 cni gak lah.nk tggl sowg2 kt umh ni aku tatot..bkn pe...ader makhluk yg aku x bape nk berkenan sk ngat ler nk temankn ktrg2 kt umh ni.td dye merayap lg kt lantai nih..dan dengan bengongnyer mmbr aku ckp..
lana: beh, 2 kwn ko 2, asek dok merayap jea
aku: maseh lg doink2 x phm aper yg kwn aku ckp
......
......
......
sekali aku pon pandang ler kt tempat kejadian di mn kwn aku tuh menjuihkn bibir nyer tuh.cilakak sggh.lipas bodo upenyer.bongok nyer lanun.sgt2 x gunes.lipas 2 mmbr aku.sggh selampit lanun menuduh lipas 2 mmbr aku.aku mmg nk ketawa besar.tp x terkeluar.mengapakah yea....aneh kdg2 tubuh aku nih.hanya mampu gelak dlm ati jea..xke korg rasa aneh?ooo..x aneh yea?? r g la mam...aku ckp aneh, aneh la...(emosi pule aku nih)
aper aku nk mencarot lg nih yea..r td aku bli MAMEE MONSTER.korg msty tau kn..uii..2 la cekedis peberet aku tuh.klu nk pujuk aku bg jea choki2 ke, gula2 kapas ke, lolipop ke, mamee ke..kompem aku akn senyum lebor t.huhu...bla..bla..bla..bla...bla...aku dah xtau nk merepek pe g.baik!sekian.

1 comment:

  1. lagi hebat ko mengarut dari aku. berbakat btol ko ni jadi tukang karut hahaha

    ReplyDelete