Tuesday, June 16, 2009

what a happy day...



Wah…dah beberapa hari x post pape nih..rasa x best plak kn…beselah aku klu x post 2 msty sbb aku bz..xpon xtau aper nk post.

Sebenarnyer aku ngah happy gler ni..yea ah kn.test x jadi plak.hukhuk..maunyer x epy aku dibuatnyer.mlm smlm punyalah beria aku bc buku…3 hari aku mengabdikan diri pada buku,tup2 mlm td mmber aku kol ckp test x jadi..mula2 sebal gak ati aku dgr..yea ah..dah penat2 aku baca ,aleh2 x jadik eh.adoi…aku bkn aper lg cepat abes lagi ati aku ni senang…

Mmbr aku cakap,test postpone sbb ank lecturer aku saket masok spital, dan lecturer aku nk wat dari chapter 1 sampai la chapter 17.apakah weh…elok2 test ni masok 4 chapter jea.dah jadi byk…adoi..ni yg aku x sk nih…

Tp…2 sume rumous x gunes…jgn dengar…berita baiknyer , lecturer aku wat test anta by email jea..alangkah indahnyer..2 aper tnda nyer kwn2…ape tandanyer tuh…wahahaha..yea2…sila ulang balik aper yg korg kata td…hahaha..sk aku dgr..yea maknenyer leh wat test sambil tgk buku..tidak ke indah 2 namanyer..lalalala….wat test pon leh senyum2..mkn2..borak2 sama kwn..wahahaha…wat test mn leh borak2 sebelum nih.tp kali ni boleh. Buat kat umah plak 2.hukhuk




umpama perasaan yg indah duduk kat tempat lapang sambil nyanyi lagu girang…aku harap test kali ni dapat la full markh sbb dah dapat tgk buku ni kn..bkn pe tggi la sket carry markh aku nnt, dapat la bantu aku time final t..huhu..






2 comments: